Корекційно-розвивальні заняття в темній сенсорній кімнаті



Перші корекційно-розвиткові заняття практичних психологів Сокальського ІРЦ Парніцької М.В. та Потоцької Н.Я. з дітьми в новоствореній сенсорній кімнаті. Метою занять було збереження та зміцнення психофізіологічного та емоційного здоров'я дітей за допомогою мультисенсорного середовища сенсорної кімнати. Завдання, яке ставили перед собою фахівці, це попередження психофізичних та емоційних навантажень, створення позитивного емоційного настрою, формування сприйняття кольору, звуку, полегшення стану тривожності. Через гру діти передавали позитивні емоції, контактували та спілкувались один з одним. В ігровій діяльності використовували сенсорні іграшки та тактильні м'ячі, пальчикову гімнастику, що допомогло розвивати дрібну моторику рук. Застосовували ліхтарик з проекцією фруктів та овочів для закріплення раніше пройденого матеріалу. Завдяки обладннанню сенсорної кімнати вдалося досягнути бажаного результату,позитивного емоційного фону, розслаблення та здобуття нових навичок.