Інклюзивна освіта



 

УКРАЇНА

СОКАЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

САВЧИНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ

80044, Львівська область, Червоноградський район, с.Савчин 

е-maіl: savchynmail@gmail.comкод ЄДРПОУ 23946961

 

 

Н  А К А З

  1. 08. 2024 р.                                                                                                                                                                                                                                           № __/ОД

Про створення інклюзивного класу

та організацію в ньому освітнього

процесу у 2024-2025 н. р.

Відповідно до статей 19, 20 Закону України «Про освіту», постанови Кабінету міністрів України від 15.08.2011 № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» із змінами внесеними згідно постанови КМУ від 09.08.2017  № 588., висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини та з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство,

НАКАЗУЮ:

  1. Створити з 1.09.2024 р. інклюзивний клас (1 клас, учень Топорівський Артем Тарасович).

2.Створити команду психолого-педагогічного супроводу у складі:

1) Борута І.М. -  асистент вчителя;

2) Демчук С.В. – вчитель;

3) Чуб В.П. – директор школи;

  1. Призначити асистентом вчителя інклюзивного класу Боруту І.М.
  2. Асистенту вчителя Боруті І.М. забезпечити:

4.1.виконання посадових обов’язків асистента вчителя;

4.2.соціальний супровід дітей з особливими освітніми потребами;

4.3. до 06.09.2024 р. спільно з вчителем початкових класів, заступником директора Демчук С.В., батьками Топорівського Артема, практичним психологом  Приступою Л.Я. розробити індивідуальну програму розвитку, індивідуальний навчальний план та його виконання протягом навчального року;

4.4. за індивідуальним навчальним планом розробити відповідне календарне та поурочне планування.

5.Вчителю початкових класів Демчук С.В.  забезпечити особистісно-орієнтований підхід до організації освітнього процесу, враховуючи особливі освітні потреби здобувача освіти.

5.1. Здійснювати оцінювання навчальних досягнень дитини з особливими потребами згідно з критеріями оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти та обсягом матеріалу, визначеним навчальною програмою.

5.2. Залучати дитину з особливими освітніми потребами до позакласних та позашкільних заходів з урахуванням її інтересів, нахилів, здібностей, побажань, індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності та стану здоров’я.

  1. Практичному психологу :

6.1. Надавати систематичну консультативну допомогу вчителям початкових класів, учителям-предметникам, які викладають у класі з інклюзивною формою навчання, у створенні сприятливих умов адаптації дитини з ООП, психологічно комфортного перебування в шкільному колективі.

6.2. Вивчити стан адаптації дитини з ООП класу з інклюзивною формою навчання.

6.3. Здійснювати психолого-педагогічний супровід:

– дітей, які мають особливості психофізичного розвитку, проводити індивідуальну роботу, сприяти успішній адаптації до навчання та перебування у шкільному колективі;

– родин, у яких виховуються діти з ООП, проводити індивідуальні консультації для батьків, тренінги.

  1. Заступнику директора з НВР Демчук С.В. здійснювати контроль за організацією навчання дитини з особливими освітніми потребами у класі з інклюзивною формою навчання.
  2. Відповідальність за життя і здоровя дитини покласти на асистента вчителя Боруту І.М. та вчителя початкових класів Демчук С.В.
  3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

Директор школи                               В.ЧУБ

З наказом ознайомлені:                                                                       

_________Демчук С.В.

 _____________Борута І.М.
__________ Приступа Л.Я.