понеділок |
1. Інтегроване заняття: Ознайомлення з природним довкіллям + Художньо-продуктивна діяльність (малювання) - спільне заняття
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування - спільне заняття |
ІІ пол. дня 3. Фізкультура - спільне заняття
|
|
вівторок |
1. Ознайомлення із соціумом - спільне заняття
2. Логіко-математичний розвиток (старша підгрупа)
Дитячий туризм (пішохідний перехід) на 1 прогулянці |
ІІ пол. дня 3. Художньо-продуктивна діяльність (театральна) - спільне заняття
|
|
середа |
1. Логіко-математичний розвиток - спільне заняття
2. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/аплікація) - спільне заняття |
ІІ пол. дня 3. Фізкультура - спільне заняття
|
|
четвер |
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування - спільне заняття та навчання елементів грамоти (старша підгрупа)
2. Інтегроване заняття: Ознайомлення із соціумом + Ознайомлення з природним довкіллям - старша підгрупа
3. Музичне заняття - спільне заняття |
ІІ пол. дня Самостійна художня діяльність. |
|
п’ятниця |
1. Інтегроване заняття: Ознайомлення із соціумом + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література) - спільне заняття
2. Музичне заняття - спільне заняття
|
ІІ пол. дня Розваги
|