Освітні програми які використовуються в закладі




Заклад працює по освітній програмі "Укріїнське дошкілля"

Загальні положення

 


Освітня програма закладу дошкільної освіти  розроблена на основі:

 

 

    • Закону України «Про освіту»;

 

    • Закону України «Про дошкільну освіту»;

 

    • Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція, затверджена постановою КМУ);

 

    • Статуту закладу дошкільної освіти.

 

 

Програма визначає мету, завдання, зміст та організацію освітнього процесу у закладі.

Мета програми

 


Забезпечити всебічний розвиток дитини дошкільного віку відповідно до її вікових та індивідуальних особливостей,
формування компетентностей, готовності до шкільного навчання та соціалізації.

Завдання програми

 

 

    • охорона життя і зміцнення здоров’я дітей;

 

    • формування ціннісного ставлення до природи, людей, культурних надбань;

 

    • розвиток мовлення, мислення, уяви, творчих здібностей;

 

    • виховання моральних і культурних цінностей;

 

    • забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою.

 

Перелік освітніх компонентів

 

 

    1. Особистість дитини – формування самосвідомості, емоційної зрілості, соціальних навичок.

 

    1. Дитина у соціумі – розвиток навичок спілкування, культури поведінки, громадянських і патріотичних цінностей.

 

    1. Дитина у природному довкіллі – екологічна культура, ознайомлення з явищами природи, бережливе ставлення до довкілля.

 

    1. Дитина у світі культури – прилучення до мистецтва, музики, театру, художньої літератури, розвиток творчих здібностей.

 

    1. Мовлення дитини – розвиток мовлення, словникового запасу, підготовка до навчання грамоти.

 

    1. Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі – елементарні математичні уявлення, розвиток мислення, уваги, пам’яті.

 

    1. Гра дитини – провідна діяльність, що сприяє соціалізації, творчості та розвитку уяви.

 

    1. Дитина у світі праці – формування трудових навичок, позитивного ставлення до праці дорослих.

 

    1. Фізичний розвиток дитини – зміцнення здоров’я, рухова активність, гігієнічні звички та безпека.

 

Організація освітнього процесу

 

 

    • Освітній процес здійснюється у формі ігор, занять, спостережень, прогулянок, праці, свят і розваг.

 

    • Програма реалізується протягом усього року з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей дітей.

 

    • Навчально-виховна діяльність поєднується з відпочинком і вільною діяльністю дітей.