Правила поведінки здобувача освіти в КЗДО.



Правила поведінки здобувача освіти в ЗДО Nº 9 "Вишиванка"

Ми разом з Вами зацікавлені в тому, щоб відвідування дитиною закладу освіти було комфортним і корисним.

Тому просимо Вас дотримуватися наступних правил:

1. Запізнення - завжди стрес для дорослих і дітей.

Будь ласка, приходьте вчасно! Проводжайте дитину до групи та передавайте особисто в руки педагогам.

2.Ідучи додому обовʼязково повідомте про не вихователя. Якщо у вашої дитини поганий настрій, обговоріть її стан з педагогом.

3. При вході, будь ласка, чистіть взуття та зачиняйте за собою вхідні двері. Крім того ми просимо Вас: Допоможіть своїй дитині вранці роздягнутися, акуратно скласти речі в шафку.

4.Прослідкуйте, щоб дитина завжди була чистою, акуратно та по сезону одягненою. Прослідкуйте, щоб у дитини були чисті та коротко підстрижені нігті. Дайте дитині з собою носовичок.

5. У шафіі дитини повинний бути завжди запасний одяг для групи.

Восени та навесні просимо приносити запасний верхній одяг і взуття для прогулянок.

7.Щоб запобігти втраті або обміну речей, позначте білизну, одяг і взуття ваших дітей.

8.Прослідкуйте, щоб в кишенях дитини не було гострих, ріжучих предметів. Не давайте дитині з собою жувальну гумку, солодощів тощо.

8. О 9.00 починаються заняття. Тому переконливо просимо Вас: Якщо ви прийшли, коли заняття розпочалося, допоможіть дитині роздягтися і тихо приєднається до дітей. Якщо ви хочете бути присутніми на занятті, попередьте про це завідувача та ознайомтеся з правилами відвідування занять.

9.Не відволікайте педагога під час занять, всі проблеми ви зможете обговорити у зручний час - вранці до 8.00, в другій половині дня після 17.00; а також на індивідуальних консультаціях у спеціально призначений час.

10.Для музичних занять дитині знадобляться чешки в окремому мішку.

11.Памʼятайте, приносити іграшки до закладу освіти забороняється.

12.У нашому закладі обовʼязковими є всі батьківські збори (3-4 разів на рік) та індивідуальні консультації. Якщо з обʼєктивних причин ви не зможете прийти, попередьте педагогів заздалегідь.

13.За харчування дітей батьки сплачують не пізніше 10 числа поточного місяця на місяць вперед.

14. При виникненні у дитини симптомів отруєння (блювота, пронос) або симптомів ГРВІ (кашель, температура, нежить) звертатися на прийом до дільничного педіатра, в дитячий сад дитина не приймається. Якщо ваша дитина занедужала, просимо до 9.00 повідомити вихователя за телефоном.

15.Після хвороби дитина приймається в заклад освіти при наявності медичної довідки.

02:25

НАВСЕОСВІТА®

дільничного педіатра, в дитячий сад дитина не приймається. Якщо ваша дитина занедужала, просимо до 9.00 повідомити вихователя за телефоно м.

15. Після хвороби дитина приймається в заклад освіти при наявності

медичноі довідки.

16. Якщо дитина не відвідувала заклад більше місяця необхідно соскоб на ентеробіоз.

17. Якщо ви не змогли вирішити будь - яке питання з педагогами, ви можете звернутися до вихователя-методиста, завідувача. Конфліктні та спірні ситуації у нас прийнято вирішувати за відсутності дітей.

18.Протягом року буде багато свят, розваг, виставок, які стануть незабутніми подіями в житті вашої дитини, тож візьміть в них активну участь.

19. Навчіть своїх дітей:

  • правил поведінки в закладі дошкільної освіти:
  • завжди вітатися з вихователем, працівниками дитячого садка та дітьми;
  • слухати вихователя, не плакати, не пустувати;
  • не ламати іграшки, не рвати книги, берегти все;
  • не йти з дитячого садка без дозволу;
  • сперечатися треба чесно, принципово, не ображаючи один одного, не допускати переходу суперечки у сварку;
  • не звертати уваги на тих, хто хоче образити, дражнити, просто потрібно відіЙти віД них:
  • не ображати нікого, не дражнити;
  • розвʼязувати проблеми за допомогою слів, а не кулаків;
  • поступатися, шукати вихід із складних ситуацій;
  • уміти миритися, не сваритися. мовленнєвому етикету:

- говорити чітко і спокійно, стежити за силою звуку, ніколи не підвищувати голосу, не кричати;

  • вживати чарівні слова у зверненні до дорослих людей та суспільстві;
  • до дорослого звертатися на "Ви";
  • ніколи не вживати нецензурних, брутальних слів, адже це не прикрашає людину, а навпаки - принижує її інтелект.

золотих правил стлкування:

  • дотримуватися правил хорошого тону під час спілкування;
  • посміхатися, дивитися людині в очі, коли вітаєшся і розмовляєш з нею. Це свідчить про щирість і чесність, якщо хочеш, щоб до тебе добре ставилися, будь і ти добрим до інших;
  • ніколи не перебивати розмову людей, а дочекатися, коли розмову закінчать; коли розмовляють дорослі, не слід втручатися в їхню розмову і щось додавати, заперечувати чи стверджувати, коли тебе не питають;
  • завжди говорити правду, бо брехня не робить людині честі. У народі кажуть: "Шила в мішку не сховаєш";
  • просити вибачення тоді, коли щось зробив ненароком або справді хочеш виправитися, розуміючи свою провину;
  • вчіть дитину шанувати старших. Памʼятайте! Як ви ставитеся до своїх батьків, так і ваші діти.