Матеріально-технічне забезпечення



Обладнання та оснащення освітнього процесу у закладі дошкільної освіти здійснюється відповідно до Закону Україну "Про дошкільну освіту", наказу Міністерства освіти і науки України "Про затвердження Примірного переліку ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти"
від 19.12.2017 № 1633

 

 Реформування соціально-економічної і політичної систем розвитку України припускає багатофункціональну перебудову всіх сфер діяльності, в тому числі і в освіті, яка потребує змін в організації та у змісті сучасного дошкільного закладу.

Матеріально-технічна база – необхідна умова функціонування навчального закладу і реалізації цільової програми розвитку. Подальше вдосконалення матеріально-технічного забезпечення дитячого садка сучасним навчальним і спортивним обладнанням, інформаційно-технічними засобами дає можливість організувати додаткові освітні послуги, освітню діяльність, проводити культурні, спортивно-оздоровчі заходи і т.д.

 Майном дошкільного закладу, як визначено статутом, є матеріально-технічна база дошкільного закладу, що включає: будівлю, споруди, земельні ділянки, комунікації, інвентар, обладнання та інше.

 Господарська діяльність здійснюється згідно з річним планом.

 У дошкільному закладі створені всі умови для успішного виконання завдань виховання і навчання всебічно розвиненої, здорової, соціально  зрілої особистості психологічно і фізично готовою до подальшого життя.

 Матеріально – технічна база ЗДО в задовільному стані. Заклад забезпечено обладнанням, меблями та м’яким інвентарем.

 Важливим аспектом функціонування дошкільного закладу є стан приміщення, території, групових кімнат. Територія установи та розташовані на ній приміщення відповідають санітарним нормам, площа забудови – 882 м2,корисна площа – 1154,57 м2 ,робоча площа-1083,67 м2 , об’єм будівлі – 5070 м2 ,  загальна площа території – 0,7668 га.

Будівля  закладу дошкільної освіти, територія відповідає Санітарному регламенту для дошкільних навчальних закладів та утримуються в належному стані. У дошкільному навчальному закладі ведеться постійна та планомірна робота щодо матеріально-техничного забезпечення. Всі технічні засоби знаходяться в належному технічному стані, поставлені на облік, зберігаються відповідно до санітарно-технічних вимог.

Заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази закладу – є одним із провідних напрямків роботи закладу. До початку кожного навчального року працівниками та батьками закладу дошкільної освіти проводяться роботи з благоустрою та озеленення території поточні ремонти групових та підсобних приміщень, замінюється сантехніка, шпалери, тощо.
 Педагоги всіх вікових груп для здійснення повноцінного освітнього процесу  насамперед створили розвивальне середовище,  яке  відповідає віку дітей, санітарно-гігієнічним нормам. Продумана зручність та доречне розташування  куточків та осередків, що дає можливість дітям вільно обирати діяльність за інтересами, пізнавальними уподобаннями.  Вихователі  усіх вікових груп динамічно змінюють середовище відповідно теми,що вивчається,пори року, сезонності.   Добре продумане облаштування груп, кабінетів допомагає вихователям, вчителю-логопеду, вчителю-дефектологу здійснювати диференційований індивідуальний підхід до кожної дитини, відповідно, у дошкільнят розвиваються  всі види мислення дітей, формується комунікативна та логіко-математична компетентність. Групові приміщення забезпечені меблями та ігровим обладнанням, мають сучасний інтер'єр. Розвивальне середовище дитячого садка організовано з урахуванням інтересів дітей і відповідає їх віковим особливостям.

Для занять дітей створено всі умови, обладнані спеціальні приміщення:

  • методичний кабінет;
  • кабінети вчителя-логопеда;
  • музичний зал поєднаний із спортивним;
  • медичний блок; ізолятор;
  • прогулянкові майданчики для кожної вікової групи 4;
  • спортивний майданчик.
  • сенсорно-ресурсна кімната;