РІЧНИЙ ЗВІТ ЗА 2023 - 2024 р.



ЗВІТ

в.о.директора, заступника

директора
Ульвівської гімназії
Сокальської міської ради

Львівської області
Новосад Надії Іванівни

за 2023/2024 н. р.

3

3

ШАНОВНІ КОЛЕГИ, БАТЬКИ, УЧНІ!

У відповідності до функціональних обов’язків та на виконання п. 3 наказу
Міністерства освіти і науки України від 28.01.2005 № 55 «Про запровадження
звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних
навчальних закладів», керуючись Примірним положенням про порядок звітування
керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних
закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю,
затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 № 178, з
метою подальшого утвердження відкритої, демократичної, державно-громадської
системи управління освітою, запровадження колегіальної етики управлінської
діяльності у школі, що базується на принципах взаємоповаги та позитивної
мотивації, представляю Вашій увазі звіт про свою діяльність у 2023/2024
навчальному році.
У своїй діяльності протягом звітного періоду я як заступник директора
Ульвівської гімназії керувалася посадовими обов’язками, основними нормативно-
правовими документами, які регламентують роботу навчального закладу:
Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про повну загальну
середню освіту», «Про основні засади мовної політики в Україні», Статутом школи
та чинними нормативно-правовими документами у галузі освіти.
Свою роботу та роботу закладу представляю за результатами комплексного
самооцінювання відповідно до чотирьох напрямків внутрішньої системи
забезпечення якості освітньої діяльності, за якими оцінюють роботу навчального
закладу експерти інституційного аудиту, а саме:
 Освітнє середовище закладу освіти;
 Система оцінювання здобувачів освіти;
 Оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників;
 Управлінські процеси закладу освіти.

Загальні відомості про заклад освіти

Ульвівська гімназія Сокальської міської ради Львівської області належить до
комунальної форми власності, розташована за адресою с. Ульвівок вул. Над Бугом,
43. Здійснення освітнього процесу проводиться українською мовою.
Ульвівська гімназія працює згідно Статуту, який затвердженого
рішенням № 828 Сокальської міської ради Львівської області від 02 серпня 2022
року. Заклад освіти у своїй діяльності керується Конституцією України, Конвекцією
ООН « Про права дитини», Законами України «Про освіту», , «Про повну загальну
середню освіту», «Про охорону дитинства», актами Президента України Кабінету
Міністрів України, іншими законодавчими актами, актами Міністерства освіти і
науки України, інших центральних органів виконавчої влади, рішеннями
Сокальської міської ради Львівської області.
Ульвівська гімназія Сокальської міської ради є закладом загальної середньої освіти,
який забезпечує здобуття освіти еа таких рівнях:
- Початкова освіта;
- Базова середня освіта (гімназія)

3

- Дошкільний підрозділ.
Дошкільний підрозділ розрахований на 18 місць. Відвідувало цього року
дошкільний підрозділ 12 вихованців. Дошкілля в цьому році матиме 6 випускників.
В закладі здійснюється державно-громадська форма управління: батьківський
комітет, педагогічна рада школи, відділ освіти молоді та спорту Сокальської
міської ради.
В школі у 2023/2024 році навчалося 38 учнів. Всі учні шкільного віку охоплені
навчанням. Систематично ведеться облік відвідування учнями школи. В основному
пропусків уроків без поважних причин немає. Були пропуски по хворобі, є довідки з
лікарні та від сімейного лікаря, на пропуски з поважних причин є пояснюючі
записки від батьків. В цьому навчальному році добре відвідували вихованці
дошкільний навчальний заклад.
Щорічно здійснюється облік дітей від 0 до 6 річного віку. Дирекція школи веде
точний запис народжуваності дітей і зарахування їх у заклад освіти. Ведеться чіткий
аналіз стану продовження навчання нашими випускниками. Випускники
продовжують навчання в більшості у школах -ліцеях або у професійних коледжах..
Освітній процес в Ульвівській гімназії розпочався відповідно до структури
навчального року з 01 вересня 2023 року та тривав по 11 червня 2024 року.
Навчальні заняття організовані відповідно до розкладу занять, затвердженого
директором освітнього закладу Порташ С. С. та семестровою системою: І семестр
тривав з 01 вересня 2023 року по 22грудня 2023 року; ІІ семестр з 15 січня по 11
червня 2024 року.
Однією з важливих умов для освітнього процесу є безпечне та комфортне
освітнє середовище. Освітнє середовище закладу є безпечним та комфортним для
учасників освітнього процесу. Ми постійно працюємо над його оновленням та
покращенням.
Територія закладу огороджена, убезпечена від доступу стороннього
автотраспорту, на території закладу немає «схованок», де учні можуть залишитися
без нагляду дорослих. Територія закладу є достатньо озелененою.
Навчальні приміщення школи, допоміжні приміщення, туалетні кімнати
знаходяться в одному приміщенні.
Облаштування приміщень закладу не становить загрози травмування учнів та
працівників (неслизька підлога, належним чином встановлені меблі у навчальних
кабінетах, не загромаджені коридори).
Режим прибирання забезпечує чистоту та охайність місць спільного
користування, коридорів та навчальних приміщень, спортивної кімнати.
Утримання туалетних кімнат відповідає санітарним умовам.
Заклад освіти має орендоване найпростіше укриття, яке знаходиться в 100м від
школи і облаштоване згідно вимог.
Приміщення для харчування в основному відповідає санітарно-гігієнічним нормам.
Посуду вистачає на всіх учасників освітнього процесу. В приміщенні для
приготування їжі дотримуються режиму зберігання продуктів та готових страв.
Стараємося створити сприятливі, комфортні, безпечні умов для перебування дитини
у навчальному закладі, забезпечення дітей якісним гарячим харчуванням. Іжа свіжа,
смачна, зауважень ні від батьків, ні від дирекції до роботи кухаря не було.

3
Продукти харчування  та продовольча сировина надходять  до навчального  закладу
разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість
(накладні, сертифікати відповідності).
Результати анкетування учнів щодо комфортного перебування в закладі освіти
наступні:
 100% здобувачів освіти зазначили, що їм подобається перебування у
школі.
 100% зазначили, що їм комфортно у школі.
Заклад освіти підключений до швидкісного інтернету, що значно покращує
освітній процес у школі і дозволяє використовувати всі можливості глобальної
мережі Інтернет.
У навчальному закладі дітей з особливими освітніми потребами у
2023/2024рн.р. не було.
У 2023/2024 навчальному році питання збереження життя і здоров’я учнів та
запобігання випадкам дитячого травматизму розглядалося на засіданнях
педагогічної ради, інструктивно-методичних нарадах при директорові. Упродовж
навчального року проводились Дні безпеки та інші заходи з питань запобігання
різних видів дитячого травматизму згідно з планами виховної роботи. Також
розташований оновлений план евакуації на випадок пожежі або інших стихійних
лих. Стан роботи з охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії під час
освітнього процесу в школі у 2023/2024навчальному році знаходився під щоденним
контролем адміністрації школи.
Класні керівники проводили бесіди із правил дорожнього руху, правил
протипожежної безпеки, з профілактики отруєння, правил безпеки при користуванні
газом, правил безпеки з користування електроприладами, правил безпеки з
вибуховонебезпечними предметами, правил безпеки на воді та інші виховні заходи з
попередження усіх видів дитячого травматизму. А також дії під час сигналу
«Повітряна тривога». Бесіди з попередження усіх видів дитячого травматизму перед
виходом на осінні, зимові та літні канікули.
Проведена соціальна паспортизація учнів. Складені і опрацьовані списки дітей з
багатодітних сімей. Дітей-сиріт, напівсиріт, потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС,
дітей учасників немає. Батьки 1 учня школи та 1 вихованця дошкільного підрозділу
на даний час мобілізовані до лав ЗСУ.

Категорія К-ть учнів Примітка

Малозабезпечені 2
Діти – учасників бойових дій 3
Внутрішньопереселені 0

Облік дітей, охоплених безкоштовним харчуванням, та за кошти батьків
здійснюється класними керівниками, які вчасно повідомляють про наявність учнів
особу, відповідальну за організацію харчування. 
В школі проводиться моніторинг навчальних досягнень учнів, в садочку
діагностика знань вихованців старшої групи, результати яких є інструментом у
плануванні роботи з удосконалення технологій, форм, методів проведення уроків та

3
інших форм освітнього процесу. В цьому навчальному році проводився внутрішній
моніторинг знань учнів 3-4, 5-9 класів з математики, української мови . Дирекцією
також проводився контроль навиків читання у І та ІІ семестрах. З результатами всі
батьки ознайомлені індивідуально. Рівень знань випускників садочка занесено в
діагностичну карту, яка буде передана в школу.
На завершення навчального року:
 15 учнів 1-4 класів оцінені вербально і оформлені свідоцтва досягнень;
 7 учнів 5-9 класів закінчили школу на відмінно і нагороджені
Похвальними листами
 5 учнів 9 класу - випускники Ульвівської гімназії;
 усіх учнів переведено на наступний рік навчання;
Проаналізувавши стан успішності учнів окремо по класах, робимо висновок,
що в кожному класі є резерв учнів, які б могли досягти свого основного рівня.
Мережа класів
Перспективна мережа класів на 2024-2025 н. р.
1 2 3 4

К-сть
класів 1 0 0 1 0 1 0 1 0 4
К-сть
учнів 6 3 2 7 3

5 4 5 3 38

З них к-сть
учнів, які
навчаються
за інд.
формою
(психофізичні
вади)

2023-2024 - - - -
Перспектива
на 2024-2025 - - - -

З них к-сть
учнів, які
навчаються
за
індивідуально
ю формою
(кількість учнів менша 5)

2023-2024 - - - 3 -

4 3 10

Перспектива
на 2024-2025 - - - -

З них к-сть
учнів, які
навчаються в
інклюзивном
у класі

2023-2024 - - - -
Перспектива
на 2024-2025 - - - -

Кількість
учнів, які
перебувають
за кордоном

Всього

1 - - 1

2

З них,
планують
повернутися
на навчання
у
свій заклад

- - - -

Кількість осіб
ВПО Всього
навчаються
в закладі

- - -

З них , на
постійній - - - -

3

основі

Форма
навчання Дистанційна

- - - -

Сімейна

1 - - 1

2

Екстернат

- - - -

Успішною була співпраця педагогічного колективу з батьками учнів та вихованців,
яка виражалася у підготовці та проведенні виховних заходів, допомозі у ремонті
шкільних приміщень. Батьки надали нам допомогу у дні благоустрою, який ми
проводили в квітні : було скошено траву на дитячому майданчику, зроблено
косметичні ремонти приміщень, пофарбовано дитячий майданчик та спортивні
споруди.
Виховна робота
Виховна робота школи у цьому навчальному році була цікавою та різноплановою.
Було  розроблено  план  виховної  роботи,який  охоплює  всі  напрями  виховання, 
включає  в  себе  календарні,  традиційні  шкільні   свята,  різноманітні  заходи. На 
позакласних  заходах  класні керівники  виховують  національну  самосвідомість, 
патріотизм, формують  фізичну  та  екологічну  культуру,  здоровий  спосіб  життя,
та створюють умови для  розвитку творчої  особистості.
У 2023/2024 навчальному році було  проведено такі заходи:

І семестр
1. 1 вересня Свято Першого дзвоника 2023.
2. Зустріч з героями села:Мудрий І., Басараб М, Ігнатович М.
3. День фізичної культури і спорту.
4. 21 вересня День Миру.
5. Виставка композицій «Щедра осінь прийшла, нам дарунки принесла»
6. «Увага! Діти на дорозі» - в рамках місячника.
7. День позашкілля.
8. «Зі святом, дорогі вчителі» - День вчителя.
9. З Днем захисника «Низький уклін тобі, солдате»
10 «Герої не вмирають» - День пам’яті.
11. Всесвітній день хліба
12. Акція «Жолудь – 2023»
13. Екскурсія до осіннього лісу
14. Дбаємо про нашу клумбу. Висаджування цибулин тюльпанів. Продовжуємо
брати участь у всеукраїнському проекті Flowers4School.
15. Тиждень безпеки дорожнього руху.
16. Благодійний ярмарок на підтримку ЗСУ.
17. День Гідності і Свободи
18. Виготовлення подарунків до Дня Святого Миколая для військових-
випускників (окопні свічки, імбирний чай, листівки), відправлення посилок.
19. День пам’яті жертв голодомору в Україні.

3

20. Акція «Годівничка – 2023»
21. Виховний захід до Святого Миколая Чудотворця.
22. Радість Різдва Христового та Нового року – святковий ранок

ІІ семестр
1. « Люди, які творять історію».
2. Урок безпечного поводження з газом
3 Захід-реквієм «Героям - Слава», присвячений пам’яті Героїв Небесної Сотні і
тих, хто віддав життя за рідну Україну.
4 . День Рідної мови
5. Виготовлення оберегів для наших захисників.
6. Літературно-музична композиція з нагоди 210-річниці від дня народження
Т.Г.Шевченка
7. Тиждень Духовності «10 Заповідей Божих – життєвий дороговказ людини»
8. Прогулянка до весняного лісу.
9. 26 квітня - День цивільного захисту.
10. Свято Матері
11. День Вишиванки.
12. Тиждень безпеки дорожнього руху «Безпека на дорогах в умовах воєнного
стану»
13. Міжнародний день захисту дітей.
14. Свято Останнього дзвоника.
Згідно річного плану проведено ряд навчально-виховних заходів,
комплексних занять, тематичні Тижні, майстер-класи у дошкільному підрозділі.
Серед яких слід відзначити: «Осінні дари», «Свято Миколая», город на підвіконні,
ранок «Рідна матусенько моя», Тиждень безпеки дитини.
Як керівник закладу освіти розумію, що якість освітньої діяльності неможлива
без розуміння шляхів розвитку закладу освіти. Цілі розвитку та основні кроки задля
їх досягнення формулюються у Стратегії розвитку, що містить визначення
цінностей, які сповідує заклад.
Протягом 2023/2024 н. р. заклад освіти працював за освітньою програмою
складеною відповідно до Типової освітньої програми закладів загальної середньої
освіти І-ІІІ ступенів, яка враховувала побажання учнів та батьків та включала цікаві
курси за вибором.
Освітня програма для 1-4 класу розроблена відповідно до Закону України
«Про освіту», Державного стандарту початкової освіти на основі типової освітньої
програми для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під
керівництвом Р.Б.Шияна.
У 2023/2024 навчальному році навчальний заклад працював за річним планом,
затвердженим за засіданні педагогічної ради, що включав розділи із управлінської
діяльності, навчально-виховної, навчально-методичної та виховної робіт,
контрольно-аналітичну та фінансово-господарську діяльність закладу.
На даний час адміністрація навчального закладу працює над розробленням
річного плану роботи школи на 2024/2025 навчальний рік, з проєктом якого вже
ознайомлений педагогічний колектив закладу. Річний план роблений відповідно до
Стратегії розвитку та освітньої програми, є основним робочим документом для
організації повсякденної діяльності закладу освіти впродовж навчального року та
передбачає реалізацію чотирьох основних напрямків роботи внутрішньої системи

3
забезпечення якості освіти, а саме щодо освітнього середовища, системи оцінювання
освітньої діяльності учнів, системи педагогічної та управлінської діяльностей.
Стратегія розвитку закладу має реалізовуватися через систему планування.
Хочу зазначити, що школа працює в режимі стабільності.
Однією з важливих складових управлінського процесу є безумовне виконання
вимог статті 30 Закону України «Про освіту», яка визначає перелік обов’язкової
інформації, яку заклад має оприлюднювати. У нашому навчальному закладі
створений та функціонує офіційний сайт, де є відкритий доступ до вищезгаданої
публічної інформації, що знаходиться у рубриці «Прозорість закладу освіти».
Сайт закладу постійно оновлюється, висвітлює події, які відбуваються у житті
школи, є одним із інструментів організації дистанційного навчання. Шкільне життя
навчального закладу висвітлюється також на офіційній Facebook-сторінці закладу,
що є більш популярною серед учнів та батьків.
Кадрова політика закладу спрямована на забезпечення закладу освіти
кваліфікованими педагогічними та іншими працівниками. Протягом 2023/2024 н. р.
заклад освіти був забезпечений кадрами на 100% .
Педагогічними та технічними працівників інших професій ми забезпечені в повній
мірі.      
Освітній процес забезпечують 11 педагогів і 1 вихователь, із них 4 педагоги мають
вищу кваліфікаційну категорію, першу – 4, спеціаліст - 3     
Адміністрація навчального закладу сприяє підвищенню кваліфікації
педагогічних працівників, розроблений перспективний план підвищення кваліфікації
та план підвищення кваліфікації на рік. Планові курси педагогічні працівники
проходять на базі ЛОІППО, педагоги закладу освіти є активними членами
вебспільноти освітян, працюючи на таких платформах, як «Всеосвіта», «На урок»,
«Прометеус», «Едера» тощо, де проходять курси, беруть участь у семінарах та
конференціях, розміщують власні методичні матеріали, створюють тести для
перевірки рівня навчальних досягнень учнів.
Участь у конкурсах протягом 2023/2024 навчального року:
1. Обласний етап Всеукраїнського конкурсу «Птах року -2023».
Номінація: кращий літературний твір
2. Конкурс для дітей «Малюємо Україну», організатор компанія «Дюна»
- Корнелюк Віра – уч. 6 класу;
- Остапів Христина – уч. 6 класу;
- Новосад Роман – уч.7 класу;
3. Обласний міжнародний конкурс еколого-валеологічного спрямування «Квітка
буття»:
- екологічна сумка з мотивами природних об’єктів;
- «Один день з життя природи» - відео блог (Синишин Макар, учень 3 кл. – ІІ
місце, Костюк Артем, 1 клас – 2 місце, Тимощук Матвій, учень 4 кл. – ІІ місце)
4. Дія. Освіта. Програмування. Перегляд відеофільмів. У 10-ку кращих ввійшов
учень 7 класу – Новосад Роман.
5. Конкурс відео читців поезії Т.Г.Шевченка до 210 річниці від дня народження
Ініціативи Ореста Кавецького
- Якубовська Надія, учениця 3 класу;
- Синишин Макар, учень 3 класу;
6. Конкурс декламування віршів Т.Г.Шевченка

3

- Тимощук Матвій, 4 клас,

Усі учасники нагородженні дипломати за участь у конкурсі.
Щороку, з нагоди Дня працівника освіти відповідно до Положення про
преміювання педагогічних працівників відбувається преміювання усіх педагогічних
працівників. Технічні працівники преміюються відповідно «Положення про преміювання
працівників» за сумлінне виконання службових обов’язків в розмірі однієї мінімальної
зарплати.
Як директор школи у роботі з працівниками дотримуються партнерського
стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти
рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому
здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди,
інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради
позитивного кінцевого результату. На моє переконання, завдяки такому стилю
керівництва у школі залишається мінімум агресивності, наявне творче вирішення
справ; переважають такі методи керівництва як порада, особистий приклад, похвала;
ставлення до людей – шанобливе, вимогливість поєднується із справедливістю,
спілкування ввічливе, поважливе. У зв'язку з цим надається колегам більше
самостійності, відповідно їхній кваліфікації і характеру роботи, створюються
необхідні умови для самореалізації.
Висловлюю щиру подяку за співпрацю: учням – за бажання вчитися, учителям
— за творчість, за любов до своєї професії; батькам — за допомогу, розуміння,
підтримку і сподіваюсь на подальшу плідну співпрацю; технічному персоналу за їх
щоденну працю, за чистоту в навчальному закладі та на території школи.