Цей веб-сайт використовує файли cookie (так звані файли cookie).
Якщо ви не згодні зберігати інформацію, що міститься в файлах cookie - змініть налаштування свого браузера.
Для подальшої взаємодії, надайте згоду на їх використання!
Наукова-методична проблема закладу на 2024/2025 навчальний рік:
Наукова-методична проблема закладу на 2024/2025 навчальний рік:
- подальше забезпечення якості освітніх послуг відповідно до Державного стандарту дошкільної освіти з урахуванням вимог ІV напряму ВСЗЯО «Управлінські процеси закладу дошкільної освіти».
Виходячи з цього пріоритетними завданнями на наступний рік вважати:
Формувати суспільну культуру піклування про ментальне здоров’я усіх учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні шляхом використання інновацій.
Оптимізувати роботу з розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку за допомогою інноваційних методів навчання.
Розширити знання, уміння та навички дітей з екологічного світосприйняття через організацію спостережень, пошуково-дослідницької, трудової діяльності в природі.
Основними компонентами надання дітям якісних освітніх послуг мають стати:
забезпечення психологічної та фізичної безпеки всіх учасників освітнього процесу;
забезпечення умов та дотримання вимог державного освітнього стандарту;
забезпечення інтеграції змісту освітнього матеріалу і зацікавленості дітей пізнанням навколишньої дійсності.
Наукова-методична проблема закладу на 2023/2024 навчальний рік:
- подальше забезпечення якості освітніх послуг відповідно до Державного стандарту дошкільної освіти з урахуванням вимог ІІ напряму ВСЗЯО «Здобувачі дошкільної освіти…» та збереження психічного і фізичного здоров‘я дітей дошкільного віку в нових соціальних умовах воєнного стану.
Наукова-методична проблема закладу на 2022/2023 навчальний рік:
подальше вивчення та забезпечення основних умов реалізації Державного стандарту – Базового компоненту дошкільної освіти;
створення безпечного середовища для організації освітнього процесу;
забезпечення якості освітніх послуг відповідно до Державного стандарту дошкільної освіти з урахуванням вимог І напряму ВСЗЯО «Освітнє середовище…»