№ |
Назва гуртка |
Тематика |
Термін |
Керівник гуртка |
Примітка |
|
|
|
|||||
1. |
«Малята здоров’ята» |
Гурток фізкультурно-оздоровчого спрямування
|
Протягом року |
Савчук.Р.В Щербата.Г.А |
|
|
2. |
«Калинове намисто» |
Музично-театралізований |
Протягом року |
Кобрін Л.Є. |
|
|
3. |
«Танцювальний» |
Хореографічний |
Протягом року |
Івахненко.О.М |
|
|
4. |
«Академія дослідників» |
Інтелектуальний розвиток дошкільнят |
Протягом року |
Прачун.О.О Сачко.О.В |
|
|
5. |
«Стежина духовності» |
Духовне виховання |
Пртягом року |
Ільницька.О.І Покотило.Л.С |
|
|
6. |
«Казковий диво грай» |
Казкотерапія |
Протягом року |
Потоцька.Г.І Сеньчук.О.Б |
|
|
7. |
«Таємниці дитячого мовлення» |
Мовленнєвий розвиток |
Протягом |
Кусевич.С.В Мандрик,Л.Б |
|
Оскільки сьогодні надзвичайно актуальною є проблема щодо виявлення здібностей, інтересів та нахилів дітей, розвиток їх творчих здібностей та інтелекту з дошкільного віку є чи не найкращими інвестиціями у майбутнє. Широкі можливості у розв’язанні проблеми розвитку творчих здібностей дитини надає гурткова робота, яка в дошкільному закладі є популярною формою організації життєдіяльності і становить невід’ємну частину освітнього процесу. Вона розглядається як ефективний шлях формування компетентної та творчо спрямованої особистості задля своєчасного виявлення інтересів, здібностей і нахилів дітей, розвитку креативності, як однієї із базових якостей.
Кожен малюк прагне до творчості і руху. Це приносить дітям радість, впевненість у собі, допомагає пізнавати себе і світ навколо. Наш садок винагороджує це прагнення цікавими заняттями, які допомагають кожній дитині виявити і розкрити свої здібності, дізнатися багато нового, а також швидше розвиватися і рости здоровим. Для цього в дитячому садку і організовано гурткову роботу. Заняття в гуртках дозволяють дитині розкритися, а батькам побачити весь спектр її справжніх можливостей і сферу майбутніх інтересів.
Проаналізувавши освітні запити батьків, педагоги ДНЗ намагаються в повному обсязі забезпечити виконання варіативної складової державного стандарту. Батьки позитивно оцінюють умови, які створюються для розвитку та навчання їх дітей та приймають активну участь в сумісних заходах.