Стоп булінг



 

Відповідальний за профілактику булінгу в Поторицькій ЗШ І-ІІІ ст. - заступник директора з виховної роботи Березюк І.В.

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ ЩОДО ТЕМИ АНТИБУЛІНГУ

 

  1. Система інформування про випадки (або підозру на випадки) насильства та жорстокого поводження з дітьми:

5.1. Виявлення або підозра на насильство

  • Будь-який працівник школи, який помітив ознаки насильства (фізичні травми, зміни в поведінці, висловлювання дитини, звернення інших учнів тощо), зобов’язаний повідомити адміністрацію закладу.
  • У разі звернення дитини або її батьків/опікунів зі скаргою — задокументувати звернення письмово.

5.2. Негайне інформування керівництва

  • Повідомити директора школи або його заступника.
  • Зробити запис у журналі фіксації надзвичайних подій.

5.3. Оцінка ситуації та перші дії

  • Провести конфіденційну бесіду з дитиною/потерпілим (за можливості — у присутності психолога).
  • Залучити практичного психолога школи для оцінки стану постраждалого.
  • Не звинувачувати і не тиснути на дитину.

5.4. Повідомлення компетентних органів

У разі підтвердження або обґрунтованої підозри:

  • Негайно повідомити:
    • Службу у справах дітей (ССД)
    • Центр соціальних служб
    • Підрозділ Національної поліції (ювенальна превенція)
  • У випадку загрози життю чи здоров’ю — викликати поліцію (102) та/або швидку допомогу (103).

5.5. Документування

  • Скласти акт фіксації ситуації.
  • Зібрати письмові пояснення працівників, учнів (за наявності).
  • Зафіксувати дії школи у відповідних журналах/звітах.

5.6. Надання допомоги

  • Забезпечити психологічну підтримку постраждалому.
  • За потреби — направлення до психологічного центру чи інших установ.

5.7. Робота з кривдником

  • Якщо кривдник — учень: провести профілактичну роботу, залучити батьків, можливо — органи правопорядку.
  • Якщо кривдник — працівник школи: тимчасове усунення від роботи та повідомлення в органи освіти/правоохоронні органи.

5.8. Інформування батьків (опікунів)

  • Повідомити законних представників дитини (за винятком випадків, коли вони самі є кривдниками).

5.9. Подальший моніторинг

  • Забезпечити систематичне спостереження за постраждалим.
  • Вести журнал супроводу (практичний психолог).

5.10. Аналіз випадку та профілактика

  • Після врегулювання ситуації — провести аналіз інциденту.
  • Організувати інформаційні заходи з профілактики насильства (тренінги, класні години, консультації для батьків тощо).

 

 

 

Приєднані файли
правила поведінки для здобувачів освіти.pdf
наказ щодо протидії булінгу 2025.pdf
Положення про подання та розгляд заяв на випадки булінг.pdf
положення про порядок реагування на випадки булінгу.pdf
Положення про порядок застосування заходів виховного впливу.pdf
Положення щодо запобігання насильству.pdf